Ormanlara giriş yasağının ilk günü

3 yıl önce
Yaz sıcaklarının başladığı İstanbul’da ormanlara giriş yasaklandı. Yasağın ilk gününde bazı vatandaşlar araçlarını yol kenarına bırakarak, Belgrad Ormanı'na girdi. Ormanda mangal yakıp, piknik yapanlar dikkat çekti.